28. 11. 2010

Poprad - naše mesto - prvá bilancia

Včera navštívilo túto stránku 11 nových čitateľov, čo ma potešilo. Celkový záujem o to, čo sa tu píše a uverejňuje, sa dá vyjadriť číslom 3888. Tento údaj predstavuje počet ľudí, ktorí si stránku od júna 2009 otvorili aspoň raz. To ma utvrdilo v presvedčení, že ľudí, ktorí sa zaujímajú o veci verejné a o záležitosti Popradu, ľudí, ktorí hľadajú pestré informácie, je stále dosť.

Ďakujem všetkým za zvedavosť, možno aj za priazeň.

Preto budem stránky tohto blogu zapĺňať naďalej, samozrejme, podľa svojich časových možností a podľa naliehavosti toho, o čo sa chcem Popradčanmi podeliť.


Moja predstava z čias začiatkov tohto blogu v novembri 2007 sa nezmenila:
Veľmi privítam nových prispievateľov.
(O tom, ako na to, sa dočítate v nemennej časti blogu vpravo dole.) Vtedy som nepredpokladal, že budem vytvárať osobný blog.


Zároveň s potešením oznamujem, že okrem tejto stránky sa moja publicistická činnosť preniesla aj na portál poprad24.sk, na ktorom sa chcem venovať predovšetkým kultúre, ale zrejme sa budem jeho prostredníctvom venovať aj iným témam.
Návštevnosť spravodajského portálu poprad24 vzrastá, obyvatelia Popradu a regiónu sa s ním postupne zoznamujú, čo je výborné, lebo jeho činnosť môže byť pre mesto a región veľkým prínosom.


Kto bude mať záujem, môže si v nasledujúcich článkoch tohto blogu kliknúť na odkazy, ktoré ho priamo prepoja na všetky moje príspevky na portáli poprad24.

Ešte raz ďakujem za záujem.


Žiadne komentáre: